View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av random98688 Vis innlegg
Hvordan rusen oppleves varier så mye fra gang til gang og på dosering. En såpass lav dose som 100ug kommer man ikke til å gå så veldig dypt. Kanskje litt bevegelse i synsfeltet, veldig klassiske ting som baderomsflisene danser litt og trærne ute puster og slikt. Ikke noe voldsomt. Men det er egentlig ikke så viktig. Det mest sentrale skjer i hodet, hvordan man opplever ting og hvordan sansene blir forsterket. Har alltid vært fascinert over hvordan hjernen blir som er super computer.
Vis hele sitatet...
Takk for et veldig interessant innlegg (og takk til dere andre også!). Jeg ble anbefalt en halv lapp første gangen, og det er vel rundt 50g? Jeg synes det virker litt guffent å miste kontrollen, men samtidig veldig fascinerende.

Men om man tar 50ug, skjer det kanskje ikke så veldig mye? Kameraten min starter ofte med det og jobber jeg oppover over noen timer (kanskje avslutter på 150ug). Men da blir kanskje dosen "vannet ut"? Har hørt at det er det første man inntar som setter standaren for trippen, men det kan godt være det bare er en myte. Er jo nok av myter i de psykedeliske miljøene

TS
Sist endret av meitemark; 15. august 2019 kl. 13:22.