View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ahhha, om du reiser til Kambodsja igjen så kan jeg anbefale og ta en uke eller to i Sihanoukville, men ikke i byen, anbefaler deg og bo ved stranda, Otres 1. Favoritt strand-bar/klubben min ligger der som heter "Otres Corner Last Hippie Standing", er DEN psychedelica strand-klubben/baren og det er skiiiikkelig hippie bar/klubb midt på stranda.

Du får kjøpt alt fra DMT, speed, MDMA og relativt alt av de som jobber der, så ligger det et apotek ca 100 meter unna som strekker seg veldig langt for å gi deg hva som helst av "medisiner", om de for eksempel ikke har Ketamin "in stock", så sier du hvor mange du vil ha, og du kommer tilbake 1 time senere og henter + betaler for det Apoteket får det da levert fra en klinikk.

Det er da om du liker sånt, men sier det også sånn at andre vet det hehe


Er enig i at Bali var/er litt for syden, UTROLIG mainstream og turister så langt øye kan se hehe...

Haha, jeg klarte også og krasje en moped i Filippinene ute på en øy, vi hadde vært og drukket, vi hadde jo gjørt dit med mopedene vi leide, så vi sa "fuck it" og kjørte tilbake med mopedene, var en dårlig ide, klarte og kjøre rett ut in grøfta fordi jeg satt og tenkte på noe mens jeg var RIMELIG full og kjørte samtidig, før jeg viste ordet av det så lå jeg 10 meter nede i grøfte og 10 meter lengre borte lå mopeden, klarte og skade kneet noe sykt så jeg ikke kunne gå på det normalt på 1 uke, og eneste som skjedde med mopeden var at bremsen ble bøyd 180 grader...

Men jeg klarte og fikse det før vi leverte tilbake mopedene våre, så, ja, lesson learner, ikke kjør i fylla, var jææævla idiotisk av oss. Er UTROLIG mange som dør i Thailand vert år av turister som fyllekjører på moped, så ja, utrolig dårlig idé..
Vis hele sitatet...
Vi bodde faktisk på Otres, men usikker om det var 1 eller 2. Vi bodde ihvertfall på "Wish you were here" hostel. Hørte også en svenske som snakka om den baren du snakka om, syntes den hørtes litt shady ut når han fortalte om den. Hvordan var det egentlig?