View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Fra 2018 til 2020 tok jeg endel mdma i tablettform, altså esctacy. Det var bare mdma i disse tablettene. Ikke noe annet.

Jeg syns det er helt riktig å sammenlikne esctacy og mdma. At noen dealere velger å blande ut pillene med ymse stoffer må de ta på egen kappe. Blir ikke dette akkurat litt som når folk tar med litt fentanyl inn i heroinen? Det selges vel fortsatt som heroin eller?
Vis hele sitatet...
Blir litt sidediskusjon det her men:

Jeg og vokste opp med at Ecstacy var synonymt med MDMA tabletter, en eller annen tid etter 2010 ble jeg mer og mer klar over at de fleste mente Ecstacy var tabletter som mest sannsynlig hadde noe i tillegg til MDMA og at om man skulle ha MDMA kjøpte man helt rent pulver.
Som litt tilleggsinformasjon så var jeg borti en gjeng bekjente av bekjente som på et punkt skulle ha "syre", noe som ble ordnet men da de fikk varene lurte de på hva disse små papirlappene var. Vi ga de så et innføringskurs i hva LSD var og hvor annerledes fra MDMA det var.

Så først trodde jeg det bare var rare missforståelser innad små grupper av rekreasjonelle rusbrukere, men dette med Ecstacy ser ut til å være mer utberedt.


Det er da helt innafor å nevne denne forskjellen, siden det kan ha konsekvenser.