View Single Post
Sitat av Pekern88 Vis innlegg
Stikkord animal. Hørte en sang i det jeg gikk forbi en kaffe/pils og prate bar kalt bare blåbær i Trondheim for to dager siden. Den var utrolig upbeat, ja en skikkelig feelgood-sang, men med den litt melankolske bi-tonen slike sanger ofte har. Repeterte store deler av teksten på vei hjem for å søke den opp når jeg fikk tilgang til data. Selvfølgelig glemte jeg alt av teksten bortsett fra ordet animal. Tror kanskje det var noe med "animal coming out of" eller "just an animal". Tror sistnevnte tekstbit bare er fra animal med rem som IKKe er den sangen jeg leter etter. er oppe i noen timer på google for å finne sangen nå, så hjelp mottas med et rungende takk! Andre sanger/band alternativer jeg har funnet som det ikke er: cardigans, nickelback, cardigans (som forsåvidt kan likn en smule), neon trees, kinks, madonna, og samtlige heavy metal band siden dette er snakk om upbeat pop-rock. På forhånd takk folkens. Krysser fingrene for at jeg slipper å frustrere vettet av meg så veldig mye lenger. Tror btw atr sangen er ganske ny, dvs 90-tallet til idag. fred
Vis hele sitatet...
http://www.youtube.com/watch?v=mVWeqAPQUXc&ob=av2e ???