View Single Post
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
891
Sitat av knert1 Vis innlegg
Kommer selvsagt tilbake med noen innsigelser i kveld(skal prøve å ta det ordentlig og ikke rante, faen og). Men syntes det er bra at tråden fikk stå. Hadde også forstått om den blei slettet. Spesielt mtp stilen min. I korte trekk, ja jeg kan angripe og kanskje representere dårig, men prøver likevel å være saklig. Jeg er av en oppfatning om at man kan være ganske krass, og samtidig saklig. Om det er lurt og overbevisende er ikke sikkert, men det der er vel dødfødt hvis ikke man fillerister tråden litt. Det er grunnen til at jeg blir irritert jeg vil ha frem.

Kjeft i vei om det føles riktig. Bare man har en form for budskap.
Men kommer tilbake i kveld som sagt
Vis hele sitatet...
Hei igjen. Jeg er i mot at du med ditt innlegg nå representerer freakforum på diskusjon.no. Det er altfor følelsesladet. Jeg ser en håpløshet i ditt innlegg; og det er noe de kan bruke mot deg. Jeg er enig i at du har rett, men de har også rett, og de er på hjemmebane. Jeg tror det hadde vært mer effektivt om du hadde holdt deg saklig og inkludert mer fakta enn å skjelle dem ut. Altså vært mer fokusert på opplysning enn motangrep.

Jeg sammenfatter innlegget ditt slik: "Nei, det er dere (diskusjon.no) som er helsefarlig!"
Sist endret av Mekkern; 26. juni 2021 kl. 16:02.