View Single Post
Føler meg ganske langt nede nå og vet ikke helt hva jeg skal gjøre, bor på en liten plass så jeg tør nesten ikke gå på butikken i frykt for å møte noen ansatte fra helsesenteret og dermed få et forklaringproblem angående det at de prøver å få tak i meg, har tatt egenmelding og ikke vært på jobb på flere dager fordi jeg føler meg som dritt, føler en snikende depresjon bygge seg opp.
Vis hele sitatet...
men nå vet jeg faktisk ikke hva jeg skal gjøre.
Vis hele sitatet...
Hva skal jeg gjøre?
Det er så mye som står på spill eller som potensielt har gått i dass at jeg er blitt rådløs.
Vis hele sitatet...
Ta et par skritt tilbake, få oversikt på ting.
Å være med på det gruppesøksmålet høres ut som en lang-dryg måte å kaste penger ut av vinduet på. Please ikke tenk på det en gang.
Ok. Så du må snakke med de på kontoret. Før eller siden. Javel, du var ikke forberedt på at det kunne gå galt, og hva du kunne si når det gikk galt. Men du bare _må_ snakke med dem. Bare gjør det.
Hvis du får positiv prøve er det best for deg at du ikke lar det påvirke deg. Hvis du har et godt forhold til legen din, og du har holdt deg på matta i lengre tid ville jeg bare ringt selv. Og prøve å gjøre det beste ut av det.
Ta tia til hjelp. Og å røyke ofte er ok kun i begynnelsen. Etter min mening. Så blir du fort innrøyket, og å røyke blir bare en middelmådig og kostbar ting for tidsfordriv.
Hver gang jeg røyker en joint må jeg støtte meg til ting når jeg foreksempel skal hente noe i kjøleskapet. Fordi jeg røyker så sjelden.
Jeg ville tatt telefonen, tatt konsekvensene, og holdt meg på matta. Og bare gjort det beste ut av det. Ut ifra det du forteller har dette en stor og negativ innvirkning på deg. Er det virkelig verd det?
Sist endret av Arex_x; 24. april 2020 kl. 16:38.