View Single Post
Hei, tar urinprøver siktet mot primært cannabis på mitt lokale legekontor. Det testes for alt, men tar sjeldent andre ting.

Jeg sluttet helt i 3 måneder, så falt jeg for fristelsen og tok 1 bong trekk på et nasch som slo meg helt ut .. Tok en prøve rundt 8-10 dager etter det, gikk bare fint. Har gått 5 måneder nå og har testet grensen en del hardere enn første tilfellet.

Har røyket 4-5 ganger på rundt 2 måneder etter dette. Noen ganger bare et par trekk, andre ganger 1-2g med middels hasj til dritbra pot. Nærmeste jeg har vært på en prøve er 4 dager etter en session, som gikk fint.

Tingen er det at jeg blir kalt inn på stikkprøver, og når de har ringt kan jeg få komme dagen etter (mitt arbeid gjør dette). Så når jeg skal ta en session satser jeg på fredag/lørdag.

Sist gang var jeg 6 dager etter jeg hadde røyket kanskje 1,5g med primo pot. Besto denne også.

Er ganske overbevist om at grunnen til at jeg består er at jeg bruker en utvanningsteknikk en kompis delte med meg. Den består av at 3 timer før jeg skal å ta prøven (som er på formiddagen), drikker jeg en pakke Certo fruktpektin blandet inn i en energidrikke på rundt 0,5l. Når jeg har drukket dette drikker jeg mye vann, kanskje 3-4l i løpet av de 3 timene jeg skal til legen. Pisser opp mot 10 ganger før jeg går inn til legen. Passer også på å pisse rett før jeg drar (20-30min) før jeg står med koppen i hånda, og drikker 0,5l med vann på styrten. Tar også kreatin-tilskudd dagen før og samme dag jeg skal på prøven.

Har en urinfarge som er veldig klar og nesten ikke gul når jeg gir dem prøven.

Har hørt om folk som røyker hver dag og drar til og tar urin labprøver dagen etter de har røyket og har bestått med denne løsningen. Helt sykt, ikke sant?

Noen andre som har erfaring med å kjøre heftig utvanning på prøver med like løsninger og bestå uten problem, så tett på prøver? Eller kanskje det ikke har noe og si og at jeg som individ blir fortere "ren"?

Er i begynnelsen av 20-årene, veier 83kg og er 193cm høy. Trener 2-4 ganger i uken og er i god form.