View Single Post
Legg merke til om det er i forbindelse med enkelte programmer eller aktiviteter at den pleier å skru seg av. Skjer det om du ikke rører den etter du har starta den? Prøv å start maskinen og la være å logge inn. Bare la den stå der alene som den drittsekken den er og la den kjenne hvordan det er å ikke ha venner. Skrur den seg av, har den dypere problemer og formatering av harddisken + reinstallasjon av windows er nok nødvendig. Skrur den seg ikke av, er problemene mer overfladiske og du kan våge deg til å logge inn. Etter du har logga inn, ikke rør en dritt. La dataen sitte der i sin egen lort. Har den lært leksa si, kan du prøve å starte nettleseren din (siden jeg regner med du kun bruker dataen til surfing basert på "Det er en bærbar Acer, er ikke sikker på hvilken modell, da jeg ikke har satt meg mye inn i den."). La nettleseren stå åpen en time. Skjer det ikke noe, kan du prøve å gå på VG, YouTube, blogg.no eller artige.no (som jeg forhåndsdømmer deg til å bruke). Fortsett slik, men gjør aldri mer enn én aktivitet om gangen. Rapportér tilbake.