View Single Post
Sitat av Katalysator Vis innlegg
Og takket være de eksperimentene så hoppet vi noen år fremover i medisinsk forskning, verden er tyggere for oss som lever nå

Oh BTW: Det jeg prøver å si er at det er dumt å dvele ved noe som har skjedd.. Det er mye bedre å gjøre det beste utav det og ha et vagt minne slik at det ikke skjer igjen..
Vis hele sitatet...
Jeg kan ikke tro at du har fått 5 kvalitetspoeng for å si noe så følelsesløst og ignorant. Selv om vi hoppet litt frem innen medisinsk forskning retferdiggjør ikke dette hva som ble gjort under disse eksperimentene, hvis de i det hele tatt kan kalles eksperimenter. Flere av eksperimentene som ble gjort hadde til og med blitt gjort før, og var ikke nødvendige å utføre igjen. Til tross for dette valgte mange av "forskerne" å utføre dem for å tilfredstille sin egen nysgjerrighet. Bedøvelsesmiddel ble sjeldent brukt, og mange titalls tusen ble torturt. Du kunne ikke retferdiggjort slik brutal behandling selv om de hadde funnet en kur for kreft.

Slike holdninger du viser til her er i stor grad grunnen til at historien alltid gjentar seg. Et "vagt minne" hjelper lite. Enten vet du lite om hva som skjedde under holocaust, eller så mangler du totalt empati. Jeg håper for din skyld at du er ung og uviten, eller så burde du kanskje få sjekka deg selv for narsistisk/antisosial personlighetsforstyrrelse.