View Single Post
Jeg føler med deg, har slitt med å komme meg opp i mange år, men etter som jeg har begynt å jobbe i dagligvarehandel så har jeg lært meg noen knep som fungerer for MEG.

1. Ikke tenk på hvor jævlig det er å stå opp, bare tenk at nå har du fått din søv og nå skal du på jobb. (Høres helt dumt ut, men fungerer ihvertfall for meg.)

2. Finn ut hvor mange timers søvn du trenger for å kunne klare å stå opp helt fint. ( 8t fungerer for meg, men drøyer jeg den på pc'n litt så er 7 timer minimum grensen, må ha minst 7 timer.)

3.Vet noen vil motsi meg på dette her, men ha en helt jævlig ringetone, ihvertfall en som er høy. (Prøv å ungå slumre, selv om det er evig digg.)

4. Bruk din tid, ikke stress med å ordne deg, jo mer eller mindre du er sent ut da.

5. Dette her varierer fra person til person sikkert, men ikke sov for lenge. Da blir man bare trøtt og slapp på jobben.

6. Det viktigste, disiplin. Slå av Pc, musikk, og TV. Når du skal sove så sovner man fortere av å koble av hjernen helt fra lyd og lys.

Som sagt så er dette her noe som fungerer for meg, andre vil jo så klart ha en annerledes "effekt".