View Single Post
Sitat av nidhogg Vis innlegg
Alt dere gjør er å klage over ting, men hvor mye har DERE, rettere sakt DU gjort for å bedre det?



Syntes forøvrig det er patetisk og trist at materielle goder skal være så ekstremt viktig for dere.

Selv har jeg ikke bil, og har ikke planer om å skaffe det. Jeg trenger det rett og slett ikke og ser heller ikke poenget med det. Luksus.

Sunn mat er minst like billig som usunn mat. Hvis man gidder å sette seg inn i kosthold. Selv lever jeg på 40-50 kroner dagen ikke fordi jeg ikke har råd til mer, men fordi jeg spiser så sunt som jeg er i stand til, utifra det jeg kan om kosthold. Mat på data

For underholdning trenger jeg ikke mer enn en PC med internett. TV er unødvendig, og igjen en luksuspartikkel jeg sjelden benytter meg av.


Fylla? Brygg din egen øl eller legg din egen vin.
Vis hele sitatet...
Må bare takke deg for en utrolig intressang link!
Og legge til at i visse yrker , som feks bygge bransjen der jeg er for øyeblikket trenger man nesten bil i arbeids sammenheng..
Hadde ikke vært så populært om jeg skulle ha loada bussen full av verktøy hver dag



Og det dere med lege og kassedame , innen kommunisme..
Skulle det blitt innført , hadde jeg heller tenkt sånn at selvfølgelig skulle legen ha tjent mer..
Men en som er rik , og tjener mer enn gjennomsnitts ola nordmann bør også skatte mer.. ettersom det er samfunnet som har gitt feks denne legen.. Muligheten til og lykkes..
Og da bør man jo gi igjen litt til de som sliter litt i samfunnet slik at de også kan komme seg på beina!