View Single Post
Synes personlig nedtrappingsplaner er for lange til å starte med for andre. Jeg gikk fra 40mg diazepam og ned 5mg hver dag til 0, etter par år daglig bruk av av 15+30mg xanor daglig.

Når jeg gikk 3 dager uten på egen hånd, utvikla jeg epilepsi, alvorlig grad. Har epilepsi den dag i dag, men stabil med medisin. Prøv den planen jeg sier. Funka bra på meg! Kjapp og bastant. Fikk seroquel som sublimert for å sove og orfiril(epilepsimedisin) som også er å bra i benzoabstinens, da det er krampestillende og tar de fysiske avstinensene. Det viltigste er å ikke isolere seg etter stopp, og sosialesiere seg, til tross hvor jævlig det er. Jeg var nødt til å i døgnbehandling for å gå av. Det viktigste jeg fikk ut av det, var sosialisering med engang, uten man ville eller ikke pg psykolog. Anbefaler psykolog.
Lykke til

Glemte å nevne. Hvis nedtrapping blir for hard, så roer du selvfølgelig nedtrapping. Du skal selvfølgelig ikke ligge å være skikkelig sjuk! Men dette er veldig individuelt, men ingen grunn til å utsette nedtrappinga om det ikke er nødvendig. Men anbefaler å prøve en kjap, før en lang, da det kan gjøre problemet værre, da du har brukt benzo en reelativt kort periode
Sist endret av sukkersyke; 11. desember 2021 kl. 02:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.