View Single Post
Sitat av RedGoldnGreen Vis innlegg
Helt legitimt å mene dette.

Men da antar jeg at du er konsekvent og også mener at ulovlig rusbruk som for eksempel å ta seg en joint i ny og ne, microdose lsd osv er noe man skal ta avstand fra? Da ulovlig rusbruk også bidrar til menneskehandel, svært grov utnyttelse av sårbare mennesker, organisert kriminalitet, og knuste enkeltskjebner.
Vis hele sitatet...
Hvor langt skal vi dra denne? Skal vi inkludere krigshissere, dissidenter, tidligere tiders slavehandel eller hvordan storbonden i gamle dager utnyttet tjenestepikene på garden?

Her diskuteres menneskehandel i form av prostitusjon. Vi kan forholde oss til tema eller forsøke å tåkelegge debatten ved å dra inn all verdens annen ugreie ting. Det du driver her har et navn.....wab'ism.


Sitat av Herr potet Vis innlegg
Nei, men jeg ville forventet at de kjente sin plass og lot være å peke sine fingre mot meg om jeg så betalte for sex.
Vis hele sitatet...

Så enhver kriminell må akseptere all annen kriminalitet? Hvorfor sier du det, du veit jo at verden ikke er slik. Hvem er de mesta hata insatte i fengslene og hvorfor? Jo fordi selv yrkeskriminelle greier å trekke en grense og si at "Nei pedofili det aksepterer vi ikke og vi velger ofte å gi tilleggsstraff til slikt pakk".

Sitat av RedGoldnGreen Vis innlegg
Hehe ja er søtt å se på dobbeltmoralen til enkelte her..

Men er jo en deilig rus å opphøye seg selv til moralens høye beskytter i blant.. så får det heller være at det innebærer å fornekte at man selv har svin på skogen som ut i fra egne standarder er minst like moralsk forkastelige som de man dømmer fra sin høye hest.
Vis hele sitatet...

Igjen verden er ikke slik at det er akkurat like galt å kjøre for fort på motorveien som det er å ta et annet menneskes liv, banke partner, eller pedofili.

Du sier dobbeltmoral, og kaller det "moralens vokter". Jeg sier kort og godt MORAL!.

De fleste mennesker klarer å se nyanser, mens du og poteten virker å tro at enten er folk gudsfryktige sjeler totalt blottet for synd eller så er det fritt frem og helt ok å drive med slavehandle, fornedring og ødelggelser av andre mennesker.