View Single Post
Alle blir bakfull om de drikker eller dårlig etter speeden osv hva enn man tar, derfor har ikke jeg druket på femten år selv da, for jeg går på metadon og sobril og alkohol ville drevet meg til å bli gal og farlig eller død, men ikke anbefal benzo resept etter en stor fest. jeg lider av speeden når jeg jekker halvgram i armen hele dagen, etterpå, men jeg tar ikke mer en ltt hasj etterpå, kanskje det er lett for meg med tunge medisiner, men jeg syns den metadonen er som vann for meg. 130mg, og ikke frisk heller.

har drukket nok før så jeg har erfaring med det men husker ikke hvordan det var å være full, bare husker det var jævlig ille også hver gang jeg drakk brennevin i store mengder når jeg våknet igjen etter en helg eller en uke på festing. men daglige benzoer, det er ingangsporten til helvetes mareritt av et liv,tro meg, abstinens på høyeste dose forskrevet daglig, hva gjør jeg da liksom, slutter, trapper ned etter 20år på benzo og opiater? nei ikke faen, jeg er livredd for dropsene mine blir tatt fra meg. de lindrer enda, litt hver gang, med nok kaffe og tro og håp og litt hasj går det.

s