View Single Post
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Du mener man ikke trenger spesielle butikker for dette for det er jo overalt,mens denne kolleksjonen du selv bruker som eksempel har vært delvis tilgjengelig i to butikker i Norge, som begge ligger i Oslo er jo noe å påpeke.


Hypebeasts/hypefashion er faktisk en ting selv om du kanskje ikke har hørt om det og er ikke synonym med streetwear/alt av merkeklær. Og ja, noen merkeklær og kolleksjoner har utrolig nok begrenset opplag.


Diskusjonen viser at du ikke egentlig aner hva du snakker om og bare kverulerer for å kverulere.
Du argumenterer mot en kultur/et miljø du selv ikke vet noenting om. Du aner ikke hva den omfatter og er uenig i hva navnet egentlig er samt er uenig med all fakta du får, fordi din definisjon er annerledes.

Har sjekket alle butikkene du har nevnt. Ingen av de har noen relevante merker inne på nett såvidt jeg kan se. Så din påstand om at disse butikkene ofte har disse varene virker i beste fall som en overdrivelse. At en butikk eller to i Norge har hatt disse for noen år siden støtter heller ikke opp under dette.
Vis hele sitatet...
Sa jeg at de hadde det inne akkurat nå?
Nei det har jeg ikke gjort noe som helst sted.
Jeg sa de tidligere har hatt det inne og det står jeg ved.
Som tidligere nevnt har jeg en eks som har jobbet på Session og har hatt med flere klesplagg hjem til meg, noen av disse var supreme.
Supreme var veldig populært før da det var et skatemerke og ALLE brukte det.
Lenge før det var "superpopulært" og tydligvis så begrenset at det ikke er mulig å få tak i som det virker som flere her tror.

Er du virkelig så dum at du tror at en klesbutikk ikke kan ta inn nye kolleksjoner?
At de hadde det for noen år siden betyr at de aldri kan ha det igjen?
Tenk litt lenger en nesetippen nå, for det ser ikke ut som du gjør det.

Om du sjekker ut hvordan disse "hype" klærne ser ut, så får du akkurat de samme klærne i veldig mange av alle klesbutikker i landet her.
Eneste forskjell er jo da at det ikke står "BAPE" eller "Supreme"