View Single Post
Sitat av Gytteskløtte Vis innlegg
Vi spør jo her nettopp for å få innspill fra folk med peiling, din åndsing. Er det ikke bedre at vi poster et bilde av en sopp vi er usikre på, fordi vi med vår marginale erfaring synes den ligner litt? Tråden heter "Identifisering av Fleinsopp", ikke "Elitistiske rasshull ser ned på uerfarne".

Men nå er jeg i allefall HELT sikker på at de jeg fant ikke er riktige, og kan styre unna dem i fremtiden. Men den kunnskapen kunne du like enkelt gitt uten å oppføre deg som en fjern drittunge i samme slengen.


EDIT: Fant et par til, som jeg glemte å ta bilder av. Skal se om jeg får opp noen bilder i grei kvalitet innen rimelig tid. Takk for all hjelp.
Vis hele sitatet...
Folk som sier at "jada det er flein" og som TAR FEIL, de må bare holde kjeft for de er en fare for seg selv og andre.

Selvsagt hjelper jeg og mange andre erfarne freaks dere med identifisering men tråden søples til av folk som ikke veit hva dem snakker om og som feilinformerer mtp sopp. Det kan i værste fall gjøre folk alvorlig syke eller med dødlig utgang. Så jeg tar sjansen på å være en elitistisk drittsekk.

Laget du den brukeren bare for å skjelle meg ut? I så fall hvem oppfører seg som en unge?