View Single Post
Sitat av bennnern Vis innlegg
Her sier du vel implisitt at jeg både skal innse hvor dum jeg er som ikke forstod deg og hvor dum jeg er som ikke forstod deg en gang til? Skal tenke på det. Er mindre fristet nå.
Vis hele sitatet...
Sorry, ble litt sur av å bli misforstått hele tiden Du har ikke vært så værst diskusjonspartner her du, altså.


Et interresant forskningsresultat som kom fram i dokumentaren var at 40% av gutter hadde opplevd seksuell trakassering mot 60% av jentene. Sånn sett burde nok den undervisninga rette seg mot jenter også. Nå tror jeg ikke at du er uenig i det, men du skrev kun gutter i posten.
Vis hele sitatet...
Klart, men det er en vesentlig forskjell: Spol frem noen år, så har noen av disse ungdommene tråkket skikkelig over streken og endt opp med å bli seksualforbrytere, i ulike grader. Disse er nesten utelukkende menn. Det er et svik mot disse guttene også at de "får lov" å trakassere under unnskyldningen at gutter er gutter, for så å oppleve at alle snur ryggen til og konkurrerer om å ta mest avstand fra dem den dagen de er på fylla og gjør noe som er skikkelig dumt for seg selv og andre. Å kalle folk stygge ting er aldri greit, men det er ikke et helt kjønnsnøytralt problem, dette.
Sist endret av *pi; 13. mai 2019 kl. 01:08.