View Single Post
Redpilled alfahann
391
Sitat av *pi Vis innlegg
Jeg kunne sikkert presisert tydeligere at jeg med seksuell trakassering mener faktisk seksuell trakassering. Og så kunne du se på det jeg har skrevet i denne tråden og vurdere om jeg virkelig virker som en totalt ensporet karikatur av en feminist uten snev av forståelse for menns problemer, før du avfeier mine problemer som selvmedlidenhet.
Vis hele sitatet...
Her sier du vel implisitt at jeg både skal innse hvor dum jeg er som ikke forstod deg og hvor dum jeg er som ikke forstod deg en gang til? Skal tenke på det. Er mindre fristet nå.


Sitat av *pi Vis innlegg
At grensesetting kan og må læres er ganske ukontroversielt. At man også må lære å ikke overskride andres grenser, er mer tabu. Det var kanskje det du mente.
Vis hele sitatet...
Ja, er enig i at man også må lære seg å ikke overskride andres grenser. Et interresant forskningsresultat som kom fram i dokumentaren var at 40% av gutter hadde opplevd seksuell trakassering mot 60% av jentene. Sånn sett burde nok den undervisninga rette seg mot jenter også. Nå tror jeg ikke at du er uenig i det, men du skrev kun gutter i posten.