View Single Post
Det verste er at jeg også har opplevd ting som blackkoz beskriver, 2 ganger i 2019 sanndrømte jeg, den ene drømmen var så spot on at jeg skvatt skikkelig til da jeg innså at jeg antagelig hadde opplevd en vardøger, jeg kan fortelle historien:

Så greia er at jeg var på en uspesifisert festival i Fredrikstad, hvorpå jeg møter en gammel venninne jeg ikke har veksla et eneste ord med på godt over 10 år. Jeg og henne var del av samme gjeng på ungdomsskolen og vi hang masse, supermorsom jente med god humor, god musikksmak men som jeg visste slet en del, sistnevnte fikk jeg vite da vi begynte på VGS. DA jeg støter på henne forstår jeg kjapt at hun er i elendig forfatning, hun virker rusa men det er også veldig tydelig at det er mer enn som så inne i bildet. Jeg prøver å snakke til henne, hilse osv, lenge siden sist and all that jazz. Hun later ikke til å kjenne meg igjen og jeg bruker lang tid på å få henne til å huske hvem jeg er. DA hun gjør det bestemmer vi oss for å se konserter sammen og resten av drømmen går med på å observere hvor klin gæren hun har blitt, vi blir også forsøkt dopa ned.

3 uker-en måned senere, etter at jeg har vært på Månefestivalen i Fredrikstad og jeg og en kompis sitter og tar noen rolige drinker på en bar møter jeg tilfeldigvis en av kompisene mine fra samme vennegjeng. En innskytelse får meg til å spørre hvordan det går med hun jenta, og jeg får høre at hun har blitt klin gæren. Tidligere på kvelden hadde jeg tatt en halv ecstasy for å klarne tankene litt fordi jeg drakk så tett tidligere på dagen, og hvis man da tenker at jeg ble dopa ned i drømmen så er det jo en symbolikk her. det kan ha vært helt tilfeldig, men jeg er også helt med på at det er energier og sånn vi ikke har forstått rekkevidden av, jeg bare tror det har sin naturlige forklaring men at vi ikke er der enda. Det kan være rene tilfeldigheter som bare fremstår som totalt mindfuck fordi de sammenfaller men det må jo være noe der, tenker jeg.