View Single Post
Sitat av Slæsken Vis innlegg
Gjort dette flere ganger uten at det funker.
Har kommet med kontoutskrifter som viser at jeg ikke har fått utbetalinger de mener jeg har fått, papirer som viser at jeg har krav på det og det, utskrifter ifra nav sine egne side sider om satser, brev ifra lege og psykolog.
Eneste jeg fikk som svar ''Disse papirene tar vi med en klype salt''

Jeg forventer ikke at nav skal fikse alt, jeg forventer at de holder sin del av avtalen som var at de skulle betale husleien og livsopphold, noe de ikke har opprettholdt de siste 4 mnd jeg har bodd her.
Sier seg selv at noe ikke stemmer når jeg har måtte låne penger fra venner og familie de siste 4 mnd pga de plutselig ikke betaler lenger.
Vis hele sitatet...
Blir kvalm av å høre på dette, du må spare på alt av papirer og dokumentasjon og kontakte advokat!jeg har selv hatt mine problemer med nav iogmed at jeg har flyttet mye rundt når jeg var yngre, og måtte da dra inn advokat for å få fikset det, nav er livredde for å få mer negativt i media.
fikk selv ikke penger på 3 mnd siden ingen av kommunene jeg hadde bodd i ville ta ansvar, men når advokaten min ringte sjefen på navkontoret i bostedskommunen min fikk jeg etterbetalt husleie og alt som følger med når du skal etableres på nytt sted.
selv om de har et budsjett å følge, og kanskje har overskredet det, strider det mot loven å behandle deg som de har gjort..
jeg personlig fikk penger av nav mens jeg gikk på skole, samt stipend fra lånekassen etter at jeg pushet advokat på dem, som nav forresten er pliktig til å betale