View Single Post
Sitat av Webman
Typisk norsk ungdom, legg all skylla på skolesystemet!
Vis hele sitatet...
Sitérer deg i en tidligere PM, jeg.
aldri diss en som har pult hun hora morra di, for morra di er den billigste hora mi, morra di blir knulla av mange asylsøkere som sliter, og gjett hvor mye sæd hora har i kroppen, det vet jeg 2 liter, HaHA!
Vis hele sitatet...
Antar at du ikke skylder det på skolesystemet, så da gjetter jeg på løsemidler. Alle fikk ikke terpentin inn med tåteflaska, shithead.
Og fra da jeg stengte emnet ditt om "frysyrer" da jeg synes verken frysere eller frisyrer hadde noe å gjøre på et datarelatert forum:
Jeg sendte et ønske om en link på nette, altså IT relatert!

DUST!
Vis hele sitatet...
Dette vitner om en dyptgående forståelse av både Det Norske Språk (TM) og av sosiale normer. Du er alt som er galt med menneskeheten, og du er ikke verdt karbonet du er laget av. Ingen kan stanse alle idioter, men jeg kan stanse én. Og det gjør jeg her og nå.


Og fra da jeg stengte emnet ditt om "frysyrer" da jeg synes verken frysere eller frisyrer hadde noe å gjøre på et datarelatert forum:
Jeg sendte et ønske om en link på nette, altså IT relatert!

DUST!
Vis hele sitatet...
Dette vitner om en dyptgående forståelse av både Det Norske Språk (TM) og av sosiale normer. Du er alt som er galt med menneskeheten, og du er ikke verdt karbonet du er laget av. Ingen kan stanse alle idioter, men jeg kan stanse én. Og det gjør jeg her og nå.

Jeg beklager avledningen av dette emnet. Vi returnerer nå til det opprinnelige tidsskjemaet, takk for at du flyr med nFF air.

Offtopic: Seriøst IvIoyner, går du bare på grunnkurs Allmennfag? Har alltid sett for meg deg som den viseste av De vise ! ( noe som jo også kan være tilfelle til tross for din unge alder ) Mersom en slags 30 år gammel Guru :P All ære til deg !
Vis hele sitatet...
Vel, om en eksamen går jeg ikke der lenger, så du kan si jeg jobber med saken