View Single Post
Limer inn dette ifra en annen tattotråd, som nå kan stenges.

Sitat av 8989
Jeg vurderer og ta tattis nå...over Hele ryggen...Lurer litt på om noen vet om noen flinke tattis Sjapper? Og hvor mye man må forvente og betale..Har mange kamerater som har tattiser som er skrift osv.og det er jo en ting..Men skal ha et" bilde" på ryggen...

Håper noen kan hjelpe meg thanks
Vis hele sitatet...
Sitat av Elemental
http://www.freakforum.nu/forum/showt...t=store+tattoo

Du kan jo sjekke den store tattooveringstråden her på nFF. Søk litt bedre neste gang og velkommen til forumet.
Vis hele sitatet...
Sitat av spelley
Har du tatovering fra før av? om nei, ikke begynn med en gedigen på ryggen.
Jeg personlig har en ørn på brystet, skal snart ta en koi fisk på ribbebeina. Har alltid tenkt på å tatovere store deler av ryggen, eller armen, men dette er noe som jeg forstod ville vært veldig dyrt og mest sansynelig ville ha angret noe helvete.
Uansett for å svare deg på spørsmålet:
Lets buzz i bergen er meget flinke.
Vis hele sitatet...
Sitat av prometheus
Kan jo legge til at jeg har en tattis på øvre del av armen og oppetter skulderen.. tatt på Odins merke i lillestrøm, veldig veldig dyktige med laang erfaring. Tatto Tom på strømmen er også verdt å merke seg.
Vis hele sitatet...
Sitat av mathfjeld
Uff, folk som prater godt om Odins merke. Etter hva jeg har hørt er det dårlig service og dårlig tattoører der.
Vis hele sitatet...
Sitat av ChrisMafak
Tok en på "Black & White" Men da tror jeg du må til utlandet, tok det på Gran Canaria
Der var det ganske bra :P
Tok bare en liten pinglete men de var flinke. Men det er jo dyrt da
Vis hele sitatet...
Sitat av Saape
Hører også veldig forskjellige ting om Odins merke. Virker som om folk enten elsker eller hater de. De liker vel kanskje ikke alle typer kunder?
Vis hele sitatet...
Sitat av mathfjeld
Tror ikke det er snakk om alle type kunder i dette tilfellet, hun jeg kjenner som tok der er en flott jente på 24år, ser ingen grunn til at hun skulle være mislikt der. Tatoo`n hun tok var egentlig ikke så veldig vansklig, men fy faen så stygg den ble.

Hvordan er det med "angrefrist" på tattoo egentlig, ettersom hun sterkt vurderer og få den fjærnet grunnet amatør arbeid? Hun tok den i April
Vis hele sitatet...