View Single Post
Jeg tok tipset ditt Tom, og la den dragen på hylla når jeg gikk inn i det nye året. Kjente litt på det, men slapp heldigvis billig unna med et par søvnløse netter og uten noe plager med magen. Og er iogforseg veldig fornøyd med det. Tenker jeg holder meg til den sporadiske røykingen av litt jazz, er mer meg. Takker hva enn som gjorde at jeg slapp å gå igjennom det fulle kjøret. Så nå gjelder det bare å få med bestekompisen på det samme, men det er neimen ikke lett. Men om ikke annet har jeg fått testa vilja, for har jo blitt tilbudt når han har hatt, men takket pent nei og tenker å fortsette å takke nei. Har nå hvertfall fått overtalt han til å takke ja til LAR-tilbudet, så er hvertfall et steg i rett retning for han også. Takk for at du åpna øya mine litt, da du har så evennelig mye mer erfaring på dette enn meg så jeg valgte å høre på deg før det var for sent å snu!

Godt nyttår og beste ønsker om at du skal komme deg på beina 100% Om ikke annet har du viljestyrka til å prøve igjen og igjen. Det er mye mer enn hva jeg kan si om altfor mange. Stå på! Du klarer dette her til slutt, det har jeg trua på. For du er såpass selvreflektert og sta at dette kan bare gå din vei.