View Single Post
Sitat av Samael99 Vis innlegg
Syns du er ganske heldig som får god hjelp av staten. Jeg brukte heroin i 1,5 halv måned og tenker på det hver dag, suget etter den omsorgen jeg opplever heroinen ga meg. Du er flink gjør ditt beste, inspirerende og lese hva du skriver. Nå selvmedesinerer jeg med små doser amf, får 5mg valium tre ganger om dagen for å ikke bli klin kokos gæren som jeg alltid blir. Sliter med ocd, angst, depresjon. Små doser amf gjør at jeg føler meg normal, klarer å fokusere, er bedre sosialt, mindre aggressiv og forrvirra, tror jeg har add, eller så er jeg bare en rusmisbruker på en alder av 21 som har brukt det siden 16års aldern. Skrev en ganske idiotisk tråd når jeg var innlagt fordi jeg ikke kunne tømme ryggen pga heroin misbruk. Det føles på en måte bra og ha slått opp med heroin, ved å se på bilder og videor av meg sjøl på det, jeg ser helt død ut og går med knekk i beina. Mange venner har bare gitt meg opp og ser meg som en narkoman, jeg gikk alltid konkurs pga minus fordi jeg er ikke noe god yrkeskriminell, aldri vært. 21 år, går på nav, sliter med depresjon og angst, hatt det siden 15 års aldern forverret, spist massehvis av benzo iår husker lite, hver dag er bare en kamp for å leve, kjempe mine indre demoner, halvpsykotiske tanker, tankene holder aldri kjeft, der hjalp heroinen underbart, føler meg aldri god nok, intelligent nok, alt er bare overtenking, klarer ikke å kose meg med en jævla film engang utenom att demon tankene overtar. Mange dager jeg skulle ønske en pistol lå der så jeg kan bare blåse av meg den skallen min, eller et skudd med 1g heroin hadde vel gjort susen og. Takk for meg.

Var ikke meninga å søle til tråden din lol. Måtte bare lufte ut
Vis hele sitatet...
Ser at du har det vanskelig, og den benzoavhengigheten er det viktigste du kan fokusere på. Benzoer og stimulanter resulterer i en usedvanlig destruktiv kombo.

Tar du mer enn du får foreskrevet?

Du sier jeg er heldig som får god hjelp av staten, noe jeg stusser litt over. Hjelpen jeg har fått er akkurat den hjelpen jeg selv har bedt om, totalt to innleggelser, LAR behandling og under innleggelsene utredning for ADHD. Utover det er det standard oppfølging poliklinisk, samt AAP. AAP er egentlig ikke noen annet enn sosialen, med eneste forskjell at du må ha boligutgifter på 8k for å få samme totale beløp. Husbanken vil også gi tilskudd så lenge du har boutgift. Disse tingene er tilgjengelig for deg og, og jeg hjelper deg gjerne med å få denne hjelpen. Hva spesifikt ønsker du?

Det må Nevnes at alle tingene jeg nevner tok flere måneder å få på plass. Til feks 3 måneder å få begynne i LAR. Helt absurd og helt uforsvarlig.

Det der selvmordspisset må du forresten legge av deg først som sist. Skjønner at du gjør det for å understreke fortvilelsen i situasjonen din, men det er ikke nødvendig. Vi skjønner alle at du har det jævlig vanskelig, det å si sånt vil for folk flest gi motsatt effekt enn ønsket.

Innenfor rimelighetens grenser; hva er dine drømmer eller ambisjoner? Hva liker du? Hva er dine sterke sider?

Har du bolig - er denne ok?

Prøv å være positiv, fremstå positiv i alle fall. Fake it ‘till you make it, pleier jeg å tenke selv om slikt