View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dianabol only eller turinabol only? Skal ikke bruke noe form for injeksjon på denne kuren.
Vis hele sitatet...
Spørs litt hva du er ute etter. Disse steroidene er relativt like hverandre i forhold til mye annet.

Dianabol vil nok gi bittelitt bedre utslag dersom du skal opp i vekt. Vil dra mye(!) mer vann enn Turinabol dog.

Bruker ikke roids lenger, men Turinabol blew my mind når jeg gjorde det, og jeg vil absolutt anbefale Tbol over Dbol any day!
Gainsa er renere - som i mindre vannansamling - styrken tilnærmet lik - mildere bivirkninger - angivelig mildere for nyrene.

Har du tilgang til Malay Tiger Turinabol har du scora ganske bra, da kvalitet på orale steroider merkes veldig godt.

Skal slenge med tidenes stalltips; Spis 30 - 50 mg / dagen med Tbol i 4 uker - ja du leste rett, kun 4 uker og hopp rett av. Gainsa bør peake den fjerde uka, og hvis du gir deg mens leken er god kan du gå av kuren uten bivirkninger og tilnærmet uten noen form for HPTA shutdown og du vil beholde maksimalt av gainsa.
Skulle jeg noen gang tatt steroider igjen ville jeg aldri gjort noe annet enn dette.