View Single Post
Sitat av *pi Vis innlegg
Altså, mister man totalt selvkontrollen av dette her? Ble ikke akkurat mindre redd av å lese svarene her Vurderer å spyle de ned i do.
Vis hele sitatet...
Jo, du KAN faktisk 'miste' kontrollen til å begynne med. Bare sjekk andres erfaringer både her og i andre fora.
Det som helst foregår i hodet til de som 'mister kontrollen' er nok at de tar foreskrevet dose og venter... Og så skjer det ingenting så tar de en til... Og repeterer til det er tomt..
JEG har opplevd dette selv, men nå etter så mange år så har jeg full kontroll. Men jeg har rådet folk før til å LÅSE NED resten av pillebrettet.. Du har ikke veldig mye kontroll under påvirkning av disse selv om du husker alt dagen etter. Forøvrig enig i at Stilnoct / Imovane gir liten / ingen 'hangover' effekt dagen derpå (med unntak av dritt-smaken Imovane gir noen av brukerne). Der er Mogadon / Apodorm adskillig værre!
KLARER du deg uten så hold deg langt unna. Men MÅ du ha søvn så er dette ingenting å være redd for. Som sagt brukt disse preparatene i over 20 år..