View Single Post
Mafakkaz's Avatar
Trådstarter
154
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dont be afraid of being alone! Eagles fly alone, pigeons flock together

Decide what it is you want
Write that shit down
Make a fucking plan
Work on said plan..
every fucking day
until all the tears
eventually fades away


Meditasjon er å anbefales! Tar litt tid og trening å få det til ordentlig, men når du først får det til ordentlig, ja DA vil du sannelig merke det! Var som å lesse av 5tonn med følelser på en og samme gang! men det er jo meg og mine undertrykte følelser opp gjennom åra da >.< Du blir mye klarer i hodet og tåler mer mental motgang, selv av en tilsynelatende ubetydelig 5minutters økt!

også kan du jo prøve å trøste deg med at du ikke har kroniske fysiske smerter, akkompagnert med en high-pitched tinnitus til ALLE døgnets tider noen ganger har jeg mest lyst til å bare hive hodet mitt inn i betongveggen så hardt og så mye jeg klarer før jeg bare besvimer, fordi selv med innsovningstablett kan det hende at tinnitusen overdøver ��
Vis hele sitatet...
Har prøvd å trøste meg med at der er MANGE som har det så mye verre enn meg.... Det gjør meg bare trist og gjør at jeg skammer meg enda mer over hvem jeg er og hva jeg føler, så jeg prøver å la være det, haha. Tintinitus høres forferdelig ut, du har min dypeste medfølelse..