View Single Post
Seroquel fungerte kjempe fint for meg, problemet var at økt matlyst tok over livet mitt mens jeg gikk på den, så derfor måtte jeg bare slutte. Spiste som en hest og klarte ikke kontrollere det. Sov som en stein når jeg gikk på den og hadde ikke problem med å sovne i det hele tatt. Har ellers prøvd imovane og stesolid, imovane gikk jeg på i en periode og jeg fikk sove av den. Husker ikke om jeg måtte ta bare en eller to piller. Stesolid fikk jeg utskrevet av andre årsaker (flyskrekk) men sovna jo av den også. Man blir ikke avhengig om man bruker det riktig, en lege jeg gikk til hadde en fin regel og det var å ikke bruke benzo mer enn fire dager på rad, for så å ha en eller to dager pause. Har også prøvd melatonin/circadin og reseptfrie saker og ting med null effekt.

Søvnen min er ok nå i dag og jeg har gått på mye annet forskjellig for søvn. Har ikke gjort vondt verre føler jeg, er en stund siden sist jeg tok noe for å sove nå. Jeg likte veldig godt imovane da, sett bort ifra den forferdelige smaken jeg fikk i munnen om morgenen. Den forsvant kun om jeg drakk et stort glass appelsinjuice!
Sist endret av Mafakkaz; 20. juli 2019 kl. 12:50.