View Single Post
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Trådstarter
766
Sitat av dnbalex Vis innlegg
Lykke til! Har lest flere av innleggene dine. Virker som du har god peiling. Gikk du på 20mg sub hver dag? Er ikke så kjent med lar. Har snortet sub et par ganger selv. Blir helt kake av 2 små striper bare.
Vis hele sitatet...
Ja har gått på 20mg i 2 år ca nå.

Etter 3 år nykter fikk jeg overdose av 2 mg subotex i sprøyte. Svimte av 2 x på rad mens dama hadde ferska meg og jeg prøvde å forklare at jeg ikke hadde rusa meg, mens jeg svimte av å falt hardt med hodet inn i skapet, 2 x på rad. Hehe. Uff. Godt man kan le av sånt seinere.

Gikk på metadon fra jeg var 19-25 pluss sidemissbruk på heroin i tillegg i perioder.

Lørdag 6 Juli en god ide?

Da har nedtrapping-jeg kommet frem.

En del av meg vil gjøre dette fort. I hvertfall ned til 8mg for så å trappe ned veldig rolig. Og kanskje ta litt ekstra en dag ved behov så man ikke går i smerte hele tiden.

Jeg prøver med 12 mg i dag. Jeg får utdelt 1 x 12 mg strip og 1 x 8 mg strip hver dag.
. I dag tok jeg kun den på 12 mg.

Da kan jeg spare litt og gå litt opp noen dager som beskrevet over. Det funker ofte for meg viss jeg har abstinenser i en uke, så ta litt ekstra en dag og da er reseptorene fyllt et par dager etterpå også så man får "fri" i 3 dager på en litt høyere dose.

Har litt lyst å finne ut hvor smerteterskelen min ligger.

Tror 20 mg er altfor høy dose.
Tenker at 12 mg kan være ganske greit. Klarer jeg det har jeg allerede gjort mye.


I Danmark stod jeg på 36Mg og da kunne jeg hoppe over et par dager viss jeg brukte hele dosen.

Tror 12 mg skal gå fint, viss ikke kan jeg ta litt i kveld.

Sov veldig godt i natt.

Om ting ikke går den veien jeg vil og angsten og uroen blir for sterk så dropper jeg naltrexone behandlingen og ender opp på en mye lavere suboxone dose enn 20mg, så det kommer noe positivt ute av dette.


Kjente på løpeturer i går at jeg kunne gi på litt mer fart, men antakeligvis bare placebo og litt ny motivasjon i omløpet mitt.

For å forklare de som ikke er så kjent med dette. Kampen min har ikke begynnt enda! Kampen begynner nok når jeg er kommet mye lengre ned.

De små tingene jeg kan føle på nå er bare peanuts altså så dette er ren plankekjøring inntil videre hehe.

Skal ha en styrkeøkt om en times tid etter kaffen så litt spent på å se hvordan kroppen reagerer på nesten halv dose opiater (antakeligvis mere trøkk)

Gikk også veldig fint på jobben i går etter lunsj. Tror jeg hadde spist litt lite og nærings dårlig frokost. Etter en god lunsj og blodsukkeret på veien opp var jeg som vanlig og i godt humør på jobben. Tror ikke medisinen var skyld i mildt ubehag tidlig på jobb i går.

Sitat av DrPerception Vis innlegg
Lykke til! Vil følge med
Vis hele sitatet...
Koselig setter pris på det.

Er ikke akkurar noe jeg kan snakke med kollegaer om. Dama forstår heller ikke så mye av dette men støtter meg fullt ut så klager ikke.

Er litt godt å skrive om ting bland venner, selvom det er nett-venner.

Er også spent på om testosteron produksjonen min kan komme i gang naturlig etter ett år uten suboxone og jeg kanskje kan slutte med Nebido!

Hva tror du om det doktor? Jeg trener jo og det bidrar vel positivt. Stresser ikke med det men hadde vært gøy å bli helt medisin fri.

Og fniseperioden når man trapper ned og er ferdig med stoff er fantastisk.

Kan fnise av alt og le av alt. Hehe. Og sexen blir nok enda bedre.
Sist endret av PapaMarathon; 6. juli 2019 kl. 10:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.