View Single Post
Jeg ønsker vel å svekke denne personen og la andre i styret og eiere få vite hvordan denne mannen styrer ting, og skaper en kultur hvor det er greit å lyve for å få igjenom sine egne regler, true med å taue bort biler. Når en er styreformann oppføre seg sånn mot beboere, så er det ikke greit. Dette er ikke en enkeltsituasjon.

Vidarlo: Jeg er klar over at han ikke har noe lovgrunnlag for dette, men han nekter å vise det på noe annen måte. Utleier er et familiemedlem, jeg vet svært godt hva som er avtalt og ikke. Men ja, utleier skal kontakte styret, så får vi se, jeg er bare en hjelper kan man si

Jeg kan rygge veldig bra, det er bare ved noen tilfeller svært vanskelig. Det har ingenting å si om man rygger inn eller ut, det er like farlig/trygt. Denne parkeringsplassen er litt merkelig. Om du hadde sett så hadde du nok forstått, bratt, store biler kan stå i veien, dårlig sikt, skarp sving og smalt. Men styreformann har ikke sagt noe om at det er farlig å rygge inn, bare at det er på grunn av nødsituasjoner at bilen må stå en bestemt vei. Og backer opp dette med at det kommer bra brannvesenet selv, en bil tar jo opp like mye plass og står like mye i veien uansett hvilken vei den står med snuta.