View Single Post
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Spiste mellom 75mg og 150mg zopiclon\imovane og mista noen dager. Ommøblerte og loka rundt. Korttidshukommelsen ble redusert til ett minutt og endte ofte opp i en loop. Var flau i årevis over en handletur med et familiemedlem der jeg gikk bort til masse fremmedfolk jeg anklagde for å ikke vise sine sanne ansikter. Jeg tror det skjedde, men når jeg spurte personen jeg var med så virka det helt ukjent.

Var godt inn i et MXE regime og fikk 250mg etizolam i pulverform. Doserte ved å slikke på tuppen av en tannpirker og putte den nedi etizolam posen. Fikk smaken og fortsatte å dippe utover kvelden. Alt var chill, rikelig med mxe og gode bønner. Helt perfekt form, var oppslukt i GTA 5 flere timer. Så reiste jeg meg opp og gikk ned ei trapp. Jeg tror jeg feilberegna et av de siste trinnene eller blacka ut fordi jeg reiste meg for fort, for jeg kvikna til i et annet rom i en haug jakker og sko. Fikk pent beskjed om å slutte å kødde og gå til sengs.

Har siden blandet både alkohol og benzo i massevis uten problemer. Blir bare litt passiv og spacer ut. Viktigste er å starte forsiktig og ikke overdrive med enten alkoholen eller pillene. Og kjøre forsiktig.
Men så er det minnene da, er de nødvendige?
Sist endret av Bothrops; 17. september 2019 kl. 02:30.