View Single Post
Jeg er i karantene i en ukes tid til, og har hatt sukkerbiter med 120ug liggende i noen måneder her.

Jeg har aldri prøvd syre før, og har rett og slett ikke turt å ta det enda, selv om jeg har veldig lyst.

Har prøvd både trøfler & sopp, men syns jeg ender opp med så mye blackouts og lite spennende som skjer. Også er jeg selvfølgelig redd for bad-trips.

Kjæresten min har tatt det flere ganger før, så føler meg trygg sånnsett. Men man vet jo tross alt aldri, er jo psykedelika for en grunn og slikt må man aldri undervurdere.

Generelt ellers har jeg prøvd mye forskjellig rus og har respekt for doseringer for at alt skal gå så bra som mulig. Vil ikke kalle meg psykisk stabil, men samtidig er jeg ikke ustabil heller. Jeg er diagnosert med borderline personlighetsforstyrrelse og slitt litt med depresjoner de siste to årene. Har det siste året hatt god kontroll over psyken (føler jeg!), og har veldig lyst til å prøve syre - spesielt nå når jeg bare er hjemme, ikke skal på jobb og ikke trenger å møte noen. Samtidig har også kjæresten kommet ut med at han sliter litt med følelsene sine og at psykedelika faktisk er noe som kan hjelpe han på dette området. Vi har tidligere hatt fine hendelser på trøfler der vi kom veldig nært hverandre.

Har du noen tips å komme med til en psykedelika-newbie?
Hvordan bør belysningen være, noen gode tips til spilleliste, noe spesielt jeg og kjæresten kan gjøre? Jeg tar i mot alt av tips og råd! Snacks, drikke osv.

Og hvis man skulle ende i en bad-trip, stemmer det at benso vil hjelpe deg ned?

Takk for alle innspill :-)