View Single Post
Sitat av KnutAnkhAton Vis innlegg
Min erfaring er også at sterk lukt er en god indikatorer vannligvis. Men ja det er gjerne unntak.
Noen typer weed kan se bra ut også uten å være et godt kjøp. Typisk Super Silver feks.

En lukter også gjerne for å se om man kjenner igjen lukten. Hvis man vil vite sånn ca. hva det er.
Weed som lukter mange forskjellige ting på en gang er også ofte bra.

Også har man vanncuring. Riktig nok sjeldent.
Kjøpte noe vanncura olje en gang som altså var helt luktfri. Bare å putte i en rullings. Ingen merket noe.
Vis hele sitatet...
Det er det jeg også synes at man kjenner på lukta hvor god den er og jo mer lukt og mer funk. Var faktisk en som sa han hadde noe skikkelig bra og nevnte Super Silver , bra jeg ikke hørte på han ;-)

Ja , jeg hørte om vanncuring men han som forklarte det hadde vært oppe noen dager så usikker på om jeg fikk med meg alt
Hørtes jo veldig greit ut med noe luktfritt, men kan man dyrke hvilken som helst strain på den måten?

Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Den tunge indica luften fks, som indikerer skikkelig god bruning, av den typen mange ville ofre en arm og en fot for: potent som faen, god til nattings, riktig aroma.
Vis hele sitatet...
Jeg har vært borti noe av den typen og den fenger alltid bra på kveld/natt. .

Sitat av Mekkelek Vis innlegg
Nja, må si meg litt enig. Har i tidligere stunder hatt hasj som lukta illevarslende lite, og har funket lite. Har sjeldent hatt dårlig grønt. Har også hatt hjemmedyrka grønt som rett og slett lukta rart, ikke helt riktig, men med god funk. Har nå en indica inne med kraftig men svak lukt, helt fantastisk strain for søvn, som ikke gir en tåkete
morgen.
Vis hele sitatet...
Brunt er det sjeldent fungerer noe særlig om det ikke lukter noe. Hadde en som påsto at den ville lukte bare jeg varmet den opp, takket nei jeg da. Som oftest kan du også lukte om den er blandet ut med noe bare ved å lukte på den.
Jeg har nettopp vært borti en type som lukta så utrolig digg men uvant, ganske konsentrert lukt som slo deg rett i trynet når du åpnet bagen. Den hadde en "mørkere" lukt og smak , nesten som en blanding av skikkelig godt brunt+grønt (Blue Velvet ).
Heldigvis har jeg ikke problemer med tåkete morgener uansett type
Sist endret av Shadowchaser; 22. mars 2020 kl. 20:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.