View Single Post
Hei,

Forhåndsskrevet innlegg, skal ikke la meg distrahere av den potensielle shitstormen som venter.
Er helt fantastisk deilig å være tilbake til min nye (første?) normal - fikk en genuin avsmak på hele speedkjøret i går. Jeg tror at dette er første gang jeg faktisk ville svart "nei" uten å tenke om jeg ble tilbudt en klar pumpe.

Nå skal jeg utfordre meg selv til å se om jeg får gjort litt enkelt arbeid helt uten stimulanter. Det er vel mulig at noe henger igjen etter 37 timer, den crystal meth'en er noe i en klasse for seg selv, men det kan ikke være mye. Er tross alt lavdosert for øyeblikket*.

Det jeg skal gjøre nå, er å varme opp med å presentere en veldig rett frem programmeringsutfordring her på Freak. Jeg har skrevet mye kode av denne typen (geometriske beregninger basert på fremstillinger av sensordata), men jeg har jo alltid jobbet for meg selv. Derfor er jeg nysgjerrig på hvordan andre vil gå frem for å løse dette.
Deretter skal jeg høste fruktene av de 10-15 timene jeg jobbet mens jeg var overstimulert. Tingen er at jeg ofte ikke får til noe særlig når jeg sitter sånn, men dagen etter, når jeg har sovet og latt det synke inn, løser jeg gjerne hele greien på 30 minutter. Hadde jeg hatt litt ADHD medisin er jeg sikker på at jeg ville blitt ferdig i dag med det som gjenstår for operativ demofunksjon. Nå får vi se om jeg i det hele tatt kommer i gang uten noe som helst; en liten gjennomgang pr youtube vil uansett komme.

Svarer ingen og sjekker ikke PM, så ingen må bli lei seg
*(toleranse endrer jo effekten av blodplasmakonsentrasjonen, men ikke metaboliseringsraten av den. Følgelig gir høy toleranse lengre faktisk påvirkning gitt samme relative dose - og vica verca eller hvordan det nå staves.)

Forresten må jeg be alle dere damer som har svart på kontaktannonsen om å roe dere litt ned. Jeg har forresten ikke hørt noe angående sykdomstestene, så enten prøver de å finne rett anledning å fortelle meg at jeg har AIDS, eller så er jeg mot alle odds sykdomsfri og ready to please (...myself. Førstemann til mølla )
Det var forresten en dårlig spøk. Jeg har ikke fått en eneste respons, noe som overrasker stort. Kan ikke forstå annet enn at deft faktisk ikke er én eneste jente som leser i tråden min, det var faktisk litt skuffende.

I dag er jeg forøvrig overveldende lykkelig. Løp opp bakken for å få kommet i gang med å gjøre det jeg nettopp beskrev asap zulu.