View Single Post
Jeg har ikke utdanning, men jeg elsker livet mitt, når jeg gikk på 9 og 10ende klasse så var jeg den som heller var ute og opplevde andre ting enn og sitte på skole benken, jeg vet ikke hvordan karakterer jeg fikk de 3 siste årene på ungdomsskole, jeg tok aldri tentamen eller eksamen på ungdomsskole, var vel borte i hele 9 og 10ende klasse,
jeg dro på skolen, men dro aldri inn på klasserommet.

Livet mitt har vært som en stor utdanning, det er så mye som har skjedd, og egentlig så er jeg glad for alt jeg har opplevd, (unntatt bensinsniffingen, det var jo artig da, men ikke artig når jeg engang for svi for det) jeg kommer ikke til og begynne på VGS noen gang, det er iværtfall det jeg tenker nå, for jeg klarer ikke skole, ender nok opp med at jeg får jobb på statoil esso etc, sånn at jeg akkurat klarer meg.

Men vet du hva, jeg gir faen, jeg har ingenting og tape, fra nå av handler mitt liv om og skaffe meg en simpel jobb, tjene litt penger, og prøve ut alt som heter dop, feste, knulle, går det til helvete så gjør det det, det var artig så lenge det varte.

Og ja, jeg er godt over 20 år