View Single Post
Veldig fin tråd det her mentalmelt.

Fra jeg registrerte meg hos nFF til den dag i dag har jeg jevnlig tittet innom for å se hva som foregår. Og det er ikke veldig mye annet jeg bruker datan min til, borsett fra filmer og musikk.

Stadig legger jeg merke til tråder/svar som ikke holder mål, og det skjønner jeg ettersom det er veldig vanskelig å luke vekk de "nyfødte". Men jeg ser også et større engasjemant hos folk, som skriver flotte tråder og solide svar.

Vi har vel alle vært fordomsfulle i ung alder, og det finnes helt sikkert en god del dårlig informert ungdom her på forumet. Og det vil det kanskje alltid være. Jeg har ihvertfall lært utrolig mye på de årene jeg har vært medlem, og det jeg verdsetter mest er kunne prate med folk som ikke er så fordømt firkanta.

Når det kommer rusmiddeler har vel vi alle vært ganske fordomsfulle, og det er helt klart mange ting som kunne vært annerledes om folk hadde engasjert seg litt mer. Jeg ser det blir nevnt ovenfor dette med at barn enkelt kan søke å finne fram til rusmiddel tråder her på forumet gjennom div. søkemotorer, det vil jo alltid være noe annet som kommer opp relatert til søkeordet. Poenget mitt er at ansvaret ligger ikke hos nFF, det ligger hos foreldrene.