View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av jnf Vis innlegg
Jeg forstår veldig godt bakgrunnen til argumentasjonen deres, noe som er en grunn til at vi startet informasjonssiden.
Vis hele sitatet...
Du overtyder ingen med einsidig vås. Du overtyder folk med sakleg og grundig argumentasjon. Opplistinga av forskning er ikkje spesielt interessant heller; du får eit betre bilete med google scholar. Og legfolk vil uansett aldri lese den forskninga.

Fokuser på det som gir best resultat, og fokuser på å understreke at grunnforskninga som vert gjort viser at det har potensiale for fleire sjukdommer, men at det krevst meir forskning.
Sitat av jnf Vis innlegg
Nå står ikke vi å hevder at å røyke cannabis kommer til å kurere kreften din.
Vis hele sitatet...
Ikkje? Det er weasel words; du er tvetydig. Menigheta(TM) oppfatter at cannabis kurerer kreft, og du lenker til nettsider som markedsfører det synet knallhardt.
Sitat av jnf Vis innlegg
Men potente, planlagte doseringer med en ratio på 1:20 (THC:CBD) med for eksempel cannabistypen/strainen "Phoenix Tears", eller en annen ACDC strain. Ved inntaksmetoden råjuicing eller Rick Simpson olje fungerer dette.
Vis hele sitatet...
Kjelde takk. Det er milevis mellom studier som antyder at det kan ha effekt til så konkrete medisinske råd som du kjem med her.
Sitat av jnf Vis innlegg
Nei desverre tar du feil.
Vis hele sitatet...
Nei, eg tar ikkje feil - og eg trur all argumentasjonen din understreker at eg ikkje tar feil. Eg har understreka at grunnforskninga på cannabis er viktig, og at det kan ha potensiale - men at det er milevis frå det som er gjort til det du påstår.
Sitat av jnf Vis innlegg
Jeg vil ikke la deres ensidighet være i veien for at folk skal få medisinen de trenger. Nettsiden er laget for folk som oss, som har måttet se igjennom svada for å finne det som faktisk stemmer. Resultatet er denne nettsiden, enten du vil tro det eller ei. Og vi ønsker å få denne medisinen til alle som måtte trenge det.
Vis hele sitatet...
Ah! Den Opplyste.

Beklager, men det er klassisk woo å påstå at du, DU, er opplyst, og alle andre er sheeples som blindt trur på det dei vert fortalt. Kvifor kan du ikkje komme med dei kjeldene som demonstrerer at cannabis har god virkning her då?

Og forøvrig er eg einig i at cannabis bør forskast meir på, men du gjer saka ei gigantisk bjørneteneste.