View Single Post
Trådstarter
4
Heisann, lenge siden update men det gikk faktisk til over nyttår før jeg hørte noe igjen.
Skal prøve å forklare situasjonen så godt som mulig for de som lurer;
Tl;dr - saken ble henlagt.
Jeg ble som sagt tatt inn til avhør og spurt om jeg kjente til forholdet og hva min forklaring var, jeg forklarte at jeg hadde mistet nøkkelen og ikke kjente til stashet, politiet tok opp vekten, posene å grinderen, der jeg forklarte at jeg desverre ikke kjente til posene, men jeg sa at grinderen og vekten kunne være mitt, det kunne også være kjæresten min sin, å det kunne også være at det ikke var vårt, de sporte om hva jeg brukte dette utstyret til, hvortil jeg svarte at jeg ikke var sikker (hadde jævlig lysst til å si til å brygge te ��) politiet syns selvfølgelig dette var rart men iogmed at de ikke kunne bevise noe så ble ikke mer gjort, de tok hverken fingeravtrykk eller prøver, noe jeg syns var rart. Faren hennes ringte meg etter hendelsen og lurte på hva faen som fåregår i hodet mitt, forklarte han at jeg var uheldigvis blitt avhengig og jadajada for å få han av skuldrene mine, skulle kansje ikke sagt noe men han traff meg i et stressa tidspunkt, å jeg vet at det ikke er lov å ta opp samtaler uansett så jeg kunne sikkert bortforklart dette med panikk etc. Fikk ut alle pengene mine uten engang å måtte vise til bankutskrift, forklarte bare at jeg prøvde å spare opp kontanter. Håper jeg har forklart bra nok, om det skulle være noe så bare spør.
Var også på pissing helt siden hendelsen til over nyttår frivilig som en backup om noe skulle skje. Både jeg å dama har ofc. Startet opp igjen om noe mer low-key ��