View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tja, det er jo faren sitt ord mot deres egentlig. Men om de ikke har bevis på at det er du eller dere som har vært der er det jo en del forklaringer som fungerer. Så lenge du ikke personlig er siktet, samkjører historiene og forklarer ting på et overbevisende vis
Vis hele sitatet...
Er litt det jeg tenker, tror ikke jeg er personlig siktet? (Ikke helt sikker på hva forskjellen er) usikker på om vi burde prøve å bortforklare eller bare nekte forklaring

Sitat av Alge Vis innlegg
Jeg tror ikke denne historien kommer til å fungere asså...

Politiet stoppet noen kompiser av meg i bil og fant en jakke med en 5er i en gang, alle nektet for at jakken var dems og sa at de hadde kjørt en del fulle folk hjemm fra byen kvelden før. De kom seg unna med den, men 50g som ligger spredd utover huset og masse poser og vekter og gud vet ikke hva.. nei den tviler jeg STERKT på at går
Vis hele sitatet...
Sitat av Alge Vis innlegg
Jaja men det er jo lov til å prøve seg. Altså om man nekter og finner på en dum historie i starten så kan man alltids tilstå sener om det viser seg at historien ikke blir kjøpt
Vis hele sitatet...
Sitat av Alge Vis innlegg
Slapp av da. Han har jo ikke sagt at han skal legge skylden på henne da? Tviler sterkt på at det er det han går for når den tiden kommer

Han spør simpelt om det er noen mulighet for at begge kan komme seg ut av dette. Dog tviler jeg sterk på at han gjør desverre

Og en ting til.. man kan ikke akuratt si at hun har "sluttet" å røyke (ihvetfall ikke av fri vilje) om hun går på pissings
Vis hele sitatet...
Takk for at du prøver å holde det objektivt, det er så enkelt som at jeg ikke trenger en moralpreken, jeg trenger bare litt hjelp, jeg tenker sånnsett at hun kan jo bare si at hun ikke vet åsså nekter jeg intill videre og som du sier kan jeg omså tilstå ved senere anledning, (strafferabatt er jo da selvfølgelig ute av vinduet men whatever)... takk for innspillene

Sitat av lydmannen Vis innlegg
Forstår jeg deg rett hvis dama di har sluttet å røyke og går på pisseprøver?
Mens hun gjør det så saboterer du hennes opplegg ved å røyke rundt henne, deale, og oppbevare stash?

Ikke akkurat en gentlemans act spørrumei, kan jo like gjerne bare si at det er hennes. Det er jo i hennes leilighet. Bare legg skylda på henne du. Det er nok det lure.
Vis hele sitatet...
Du har rett i første paragraf, men det er ikke sånn at hun har blitt ren av fri vilje i det hele og det store, dessuten så har prøvene hennes vært ren hele veien, hun har ikke nødvendigvis vært det. Tar paragraf to med et hint av ironi, blir nok ikke å gjøre det, enten tar jeg smellen eller så tar ingen smellen

Sitat av Trollanon Vis innlegg
Si det var ditt, når du har tatt deg friheten så står det hele på deg.
Det er uansett bare snakk om små mengder bønne og litt brukerutstyr, det vanker bare bot for slikt så lenge du forklarer pent at det var til eget bruk, du fikk det billigere ved å kjøpe litt mer enn vanlig og sparte derfor x antall kroner. Om de ikke tror deg og prøver å pushe salg så forklarer du videre at du røyker så og så mye i måneden og har et forbruk høyt nok til at det gir mening at du er i besittelse av x antall gram, vekta har du for å holde kontroll på bruket ditt.
Vis hele sitatet...
Tror du de vil se gjennom fingrene om jeg skylder på egenbruk? Har vurdert tanken da det kansje reduserer straff til bot...

Sitat av knert1 Vis innlegg
Gatejuristen, jussbuss, advokat. Dette er neste steg, spør heller de om de kan hjelpe, hør hva som er vanlig praksis og om de ser en evt løsning på akkurat din situasjon. Blir for tragisk med straff for dette, men vælkømmin at Norge... :/
Vis hele sitatet...
Advokat ville ikke hjelpe sist da det ikke var en positiv sak for dem uansett... kansje Gatejuristen?
Sist endret av Tomtom24; 5. september 2017 kl. 07:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.