View Single Post
Synkende
sinkpad's Avatar
Trådstarter
253
Source:
Sender deg på PM

Hvis jeg tar 500mg blir det litt mye av den gode effekten for min del. Er vanskelig å beskrive konkret hva, men liker ikke å føle så mye effekt av noe som helst i hverdagen generelt sett. Er også en veldig merkbar kroppslig effekt som blir sterkere jo større dose jeg inntar, en slags varme med noe "trykk" som hovedsakelig manifesterer seg rundt hodet. Litt som med Cannabis/Alkohol/Benzo for min del, får en slags fuzzy følelse i hodet. Antageligvis er dette i henhold til dets påvirkning på GABA i varierende grad. Synes det er mer behagelig i mindre doser i alle fall, vil helst at det skal være en mer underliggende effekt i hverdagen, så kan jeg heller justere opp i sosiale sammenhenger. Funker for min del som en erstatning for bælming av øl da jeg blir tryggere sosialt uten å ta livet av helse og hjerne. Blir forøvrig fortere påvirket av mindre alkohol om det tas sammen, men har vært noe tyngre hangover.

Inflammasjon:
Føler akkurat det samme som deg. Tenker ofte på det i ettertid hvor trygg jeg har følt meg. Virkelig en signifikant effekt.
Sist endret av sinkpad; 7. desember 2018 kl. 11:01.