View Single Post
Sitat av bullshit.. Vis innlegg
Det er mye fram å tilbake på alle dietter, dette er noe jeg bruker i perioder for å gå ned i vekt, i tilegg føler jeg meg bedre mentalt. Det er ikke snakk om noen livsvarig diett for meg.

Eksperter advarer mot intermittent fasting også som er veldig i vinden blant enkelte. Om jeg velger carnivore 1-2 måneder hvert år så tviler jeg sterkt på at det er mer skadelig enn når jeg spiser 2-3 grandiosaer daglig å bøtter ned på pepsi max.
Vis hele sitatet...
Det er sansynligvis mindre skadelig å spise 2-3 grandiosaer daglig en å skyte seg selv i hodet men det er ikke et argument for at grandis er sunt.

Vi er konstruert for å spise 90-95 prosent vegetarmat og fylle på med animalsk protein. Å sammenligne diverse jalladietter som er på mote akkurat nå med søppelmat som alle burde vite er usunt er uredelig.

Alle dietter som inneholder mindre sukker og bedre fettbalanse vil føre til bedre helse og vektnedgang. Motedietter som carnivore, LCHF og vegan fører til nye helseproblemer.

Hvis dietten din medfører at du må stappe i deg en masse vitaminer fordi du ikke får den næringen du trenger spiser du feil.