View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En kort oppsumering.

Dette var ikke type bryllup hvor en random person giftet seg. Vedkommende var kjent i media og presse var tilstede.


Jeg kjørte på med en valium før bryllupet og konsumerte alkohol.

Jeg hadde kontroll hele tiden. Aldri fått noen negative tilbakemeldinger av de inviterte som står mwg nær.
Jeg er ganske snål i andres øyne men fremstod mere oppegående og sosialt engasjerer på en possitv møte.

Det var foresten 5mg valium det var snakk om.

Selv om dette funket for meg vil jeg ikke anbefale andre å stole blind på mine positive erfaringer!

Uten valium/ alkohol hadde jeg vært den ensomme fyren i et hjørne som ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.
Under bryllupet sosialiserte jeg med forskjellige mennesker og afterprty var stemningen topp! Fikk en liten trekk av en synnsyke joint. Stoppet der for å ikke bare sovne i et hjørne.

Jeg vil påstå at denne kobboen med valium og litt alkohol hjalp meg gjennom kvelden på en positiv måte.
Hvordan andre opplevde meg vet jeg ikke sikkert, men var andre som Fill mere oppmerksomhet en meg for dårlig oppførselen for å si det slik jeg var dere bare. Halvparten husker meg sikkert ikke, selv om jeg var endte hvite, resten var asian.

Så min konklusjon er at deres frarådelse mot alkohol gjorde at jeg holdt dette til det minimale (3 glass rødvin, 2 drinks og litt av hvert på afterpartt)

Jeg har generelt en høy toleranse på drugs men var langt ifra å dra kvelden helt ut!

Men takk for informative

svar. Jeg begrenset inntaket sv alkoholen deretter

Ps. Jeg Kim meg trygt Hjem selv det var en kategori 10 som traff oss samtidig som afterpartt sluttet