View Single Post
Befant meg i eierskap av et gram med 4-Aco-DMT for en del år siden. Threshold dose er vel rundt 20mg, og en kraftig dose er 40mg+. Dvs 0.02-0.04 gram per dose, noe som er litt problematisk å veie opp korrekt uten en veldig sensitiv vekt (har aldri hatt en vekt som viste tre desimaler på grammet, men jeg vet de finnes..). Ble en del trips ettersom et gram varer rimelig lenge, og må si det var et veldig artig stoff å ha liggende. Veldig visuelt, ikke så body heavy eller head heavy som LSD kan være. Minner mye om flein/sopp. Varer heller ikke så lenge som LSD.

Word of advice though, redosing kan være.. risikabelt. Første gang jeg droppa dette ble vi utålmodige på come-up'en etter en times tid, og bestemte oss for å redose. Med en vekt gjorde det vanskelig å dosere nøyaktig, og en begynnende trip, førte til at andre dosen antakeligvis ble større en den burde vært, og jammen skal jeg si det smalt godt da den andre droppen kicket inn. Da var vi allerede godt på tur, og det var en peak som ble litt mer heavy enn planlagt. Men det var overall en artig trip, og til seinere tripper av vi litt mer konservative med doseringene.