View Single Post
Sitat av Paracet500mg Vis innlegg
Faren min drikker veldig mye "av og til"
Han jobber 14-30 dager på sjøen og kommer hjem i 14-30 dager. Han har ikke så mye han skal gjøre i hverdagen. Så han tar seg noen øl av og til i hverdagen. Som jeg har ingen problem med. Men i helgene har han besøk av venner som jeg synest er hyggelige og vanlige folk. Som regel drikker dem seg veldig fulle iløpet av natten. Han og dem røyker også hasj ein gong i blant. Hasjen har jeg ingen problem med. men det er det at dem drikker seg jævli fulle. Spessielt pappa. For eksempel nå i helgen både fredag og lørdag. Så iløpet av kl 03:00 ligger han og sover i alle slags måter. han sitter til og med med gitar i handen og sover i ein stol. Det ser jo faen meg ut som han er på heroin. Bare ligger der og jynger. Er dette ett problem. eller bare liker han og ha det kjekt i helga. Han har også begynt og røyke mer hasj i det siste trur jeg. Han har sluttet og røyke sigaretter for maange år siden. over 12+ år. Jeg vet ikke om han røyker vist han drikker. Men han har ein sigarettpakke som han har gjemt. Jeg trur egentli han bare bruker det til hasj. Kan han faen heller ikke bare skaffe seg noe grønning istedenfor. Men jeg må innrømme Pappa har faeen meg mjuk hasj haha
Vis hele sitatet...
Høres ut som at han har et problem, da kanskje med drikkingen? Han kjeder seg vel, og hvis han har brukt hasj/andre rusmidler som er slags flukt fra livet sitt tidligere, så ikke se bortover det...

Prat med han om hva du føler, relatert til fyllatendensene hans. Ekke så fett å finne pappa drita full sovende i en stol hver helg. Da er det bedre at han røyker seg ei bønne og tar det med ro 😂