View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Og en annen gang jeg kom på hadde jeg tatt: Litt kokain, et par valium, ca 250 mg tramadol og alt-for-mange-øl... Greia med tramadol (vertfall for meg) er at jeg FAEN IKKE KLARER Å PISSE PÅ DET(!!!). Endte opp hjemme hos en jente jeg matcha med på tinder, noen dager før, og hu virka super! Hu hadde en svææær leilighet, hadde en bra jobb, hun var super deilig, flott personlighet osv osv (hun visste ikke at jeg hadde tatt noe eller brukte noe annet enn alkohol).

Anyways, vi pulte, så gikk jeg på dass for å pisse, men nei, ingenting kom ut, klarte ikke få ut noe selv om jeg måtte pisse noe helt sykt, så jeg gav opp, sovna av mens jeg og tinder-jenta spoona i senga hennes.

Etter et par timer med søvn så vekker hu meg å spør meg: Hvorfor er senga våt? Har du pissa i senga mi?

Skjønner ingenting, men våkner opp, merker at senga faktisk er klissvåt og i tillegg var bokseren min KLISSVÅT og ja, jeg hadde vist pissa i senga i søvne, ikke bare i senga, men jeg hadde pissa PÅ JENTA i tillegg (siden vi spoona når vi sov).

Får et lite "FUCK-moment", tenker "FAEN FAEN FAEN HVA GJØR JEG NÅ???"

Jeg får var enda rimelig full og rusa på valium så spontant tok jeg å løfta king-size-madrassen opp fra senga og inn i på badet som var nærmest rommet.

Dytta hele madrassen inn i dusjen og spylte hele madrassen i dusjen, den ble jo helt gjennomvåt og det gjorde egentlig bare vondt verre men var det første jeg kom på.
Etter jeg hadde spylt madrassen helt i 30 minutter å stelt den opp mot veggen så den kunne tørkes spurte jeg jenta om vi skulle legge oss igjen (hu hadde flere soverom i leiligheten).

Hun sa blankt: "nei".

Endte opp med at jeg sa "jeg tror jeg drar hjem nå". Prøvde og gi hu en klem, men nei, ingen klem. Gikk ut døra, det pissregna ute, enda drita full, tok en taxi hjem mens jeg enda hadde bokseren på meg som var gjennomvåt av urin.

Prøvde å forklare meg dagen etter med at "det har aldri skjedd før osv osv osv" men til ingen nytte.

Long story short så var det første og siste gang jeg møtte hu, men jeg lærte vertfall og aldri legge meg drita full mens jeg må pisse.