View Single Post
@Daniel2292 og andre dømmende: Hvorfor stikker du/dere nesen i andres liv, og hvordan dem lever dette? Dette er et felt, som du/dere ikke har noe som helst med! Så sant det ikke går utover deg/dere! Hver person har sine interesser, og de har ikke du/dere noe med! Slik som jeg går eller drar til ei blomstereng eller at annet sted og ser på blomster. Bl.a. jeg drar jevnlig til noen dragehode lokaliteter. Denne vokser på kalkberg, eller andre kalkrike områder med kalkberg like under overflaten. Og der den vokser, vokser det også bergmynte (oregano er samme art) fagerknoppurt, kantkonvall, liljekonvall, hvitmaure, stormaure, gulmaure, kanelrose, (evt.) bustnype, hegg, villøk ++++. Og da jeg er der, kan jeg gå eller sitte og nyte duften av dragehode og bergmynte, høre humlene suse og fuglene som kvitrer. Det samme med f.eks. gamle slåtteenger og mange andre lokaliteter. Og mange ganger kribler det i kroppen av velvære/rus.

Og for å omtrentlig sitere en klok ukjent indianserhøvding: "En skal gå i en persons sko i to år, før du kan dømme han."