View Single Post
Trådstarter
6
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Du kommer jo bare med masse vissvass ;"Jeg har hatt blant annet en lengre samtale med en høyt oppsatt innenfor politiet, en eldre mann. Jeg sier ikke alt jeg fått vite, men etter vi pratet så sa han att han skulle ringe en av politisjefene der ute, og han sa noe i stil med «Så inn i helvete med narko det er på Gardermoen er helt uakseptabelt»."
Jeg er kildekritisk, å dine ord ala kilder er for meg revnende likegyldig. Jeg går utifra at du bullshitter, så det er opp til deg å levere legitime kilder for påstandene dine.
Er ikke mere dop/dopbruk her til lands, enn i andre land, det er over alt der du finner økonomi og folk.
Vis hele sitatet...
Du og jeg diskuterer ikke mer.

Sitat av funksjon Vis innlegg
"Halve Norge er jo på dop" LOL, tror ikke du burde prate om andres IQ, kanskje heller egen lese- og virkelighetsforståelse.

Denne tråden føyer seg pent inn i en lengre tradisjon her på bruket med svensker som skriver om "ekstreme norske forhold" jfr. han guttehore-heroinisten og "krigskorrespondenten" fra Oslo. Gjetter på trolling fra et visst svensk forum uten særlig belegg eller at jeg kan se noe fornuftig mål bak det hele. Ikke mat trollet, folkens.
Vis hele sitatet...
Ja, jeg sitter og hitter på alt trur du?

Sitat av vidarlo Vis innlegg
Du spør jo ikkje etter informasjon. Du utbasunerer dine eigne meininger om temaet, og sjikanerer alle som ber deg underbygge det, eller stiller seg tvilande til dine konklusjoner. For å underbygge det du seier viser du til to saker som seier lite eller ingenting om omfanget av narkotikabruk.
Vis hele sitatet...
Mine konklusjoner basers på hva jeg sett og hva jeg fått vite fra myndigheter og andre instanser.

Jeg vil også høre hva andre fra innsiden har å si, kanskje sånne som blitt tatt og mist adgangskortet sitt.
Sist endret av QuantCat; 16. april 2020 kl. 17:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.