View Single Post
Ja du er ikke den eneste som har blanda deg i politiets jobb og blitt sint når dem reagerer på det og ber deg om å ikke blande deg mens de snakker med en annen. Det er forstyrrelse av offentlig tjenestemann og du sier du var så full at du ikke husker så sannsynligheten er nok stor for at du starta å rope, banne, true, veive med arma eller fremstå truende og aggressiv på andre måter. Da viser dem no mercy på en dårlig dag. Det oppleves seff urettferdig å bli lagt i bakken og satt jern på så det blir en automatisk og naturlig respons å motsette seg arrest i sånne tilfeller. Ikke noe unikt her men kjipern for deg at du ble taua og fikk skrubbsår. Du kan ikke "ta det til retten" at du fikk et skrubbsår, de har ikke begått vold mot deg, de har gjort jobben sin.

Snuten er provoserende og urettferdige ofte men å kverulere og krangle med dem fører aldri til noe godt så man er nødt til å svelge noen kameler.
Som Dough skriver:
"Som det faktum at du skal involvere deg med 7 i promillle når de snakker med Sara. Det er bare å be om å bli taua å forhindre tjenestemann i arbeid.
Eneste måten å unngå dette har for meg vært å bare holde meg unna konfrontasjon med politiet. Når jeg skjønte det ble jeg heller aldri taue igjen
"

Ta det som en lærepenge og godta forelegget om det dumper et i postkassa om et år. Kjipern men thats life