View Single Post
Om alkohol ikke er det beste jeg har opplevd av rus, er det definitivt blant det sterkeste.

- Personlig er jeg hekta på alt som får meg opp, men har ikke no imot å komme ned en gang iblant.
- Psykedeliske er dessverre noe jeg måtte gi slipp på, og selvom lysta er der - så har jeg bestemt meg for at det forblir minner.
- Cannabis med sin milde hallusinogene effekt er jeg også nødt til å begrense en smule.
- Piller og minus er kun aktuellt på sommerstid, da slikt ofte får meg mer lysten til å vandre på eventyr enn hva en kanskje ville trudd. Målet er at de aldri blir aktuelt igjen.
- Alkohol er det kun øl i sjeldent lag, og en svært sjelden gang en cognac, brandy eller whiskey - sprit tåler jeg ikke, klikker helt når spriten tar kontroll - ender med å finne beste grøftekant

Vanskelig å svare deg på, siden den beste og den verste rusen er faktisk den jeg hater og liker mest: Sentralnervestimulerende som amfetamin, kokain og lignende.

Men det skal også sies av psyko-aktive er det ingenting som kan måle seg med den første lsd-trippen eller den siste. Ecstasy er greit i seg selv, men jeg setter ikke den i noen bås med de andre, siden det er så forskjellig rus fra pille til pille. Mescalin (sukkerbit) var gøyalt, og en gang tok det helt av, men lsd-en glir glatt forbi også den.

Skal jeg være ærlig, så var det kanskje lsd eller mda/mdma jeg syntes var "... de numero uno..." før, men gradvis har jeg slått meg til ro med speed og brus, og selvom de langt fra er det beste jeg har prøvd (unntatt kanskje brus, bare ikke spør hvorfor) så er det ihvertfall noe jeg ikke har klart å slutte med ennå

Lurer på syra har forandret seg no fra kun noen år tilbake til idag? Hva slags syrebiter er det å få tak i nå for tiden à?