View Single Post
Ok, takker så mykje for tilbakemelding frå begge to (vidarlo og Teratom) !!

Det er muligheter for ssh,samt å skrive commandoer direkte i asus GUI...

La meg berre få bekrefta ett par ting her. Når hjemmesentralen står i bromodus er det ingenting som er tagget med Vlan? Men det virker som om Tv "signalene" kjem berre ut på dei tre første portene i bromodus og inet på den fjerde?

Hva er fordelene/ulempene med disse modusene?

Når hjemmesentralen står i "normal" modus er det "tagg" på trafikken? (100,101,102 etter det har lest)?

Eg har no kommet til den (foreløpige) konklusjonen at eg setter hjemmesentralen i normal modus. Slik at eg kan ha alt i to etasjer i huset. Har ein kabel som går opp til switch (enkel type) og fordeler til tv tuner og ein router. Nede står asus routeren og distribuerer inet til barna (med restriksjoner). (mac time ddns osv).

Med denne konfigurasjonen må eg vel forholde meg til vlan tags om eg forstår det rett ?

Eg er vel over gjennomsnittet Linux interessert, men har ikkje holdt på med det så lenge (siden 2014). Pluss noen perioder tidligere.. Har lest meg opp på ein del linux ting.. Men her vil eg muligens trenge ein del assistanse..

Skal søke og lese litt angående tema, så for vi sjå kor mykje eg finner ut og skjønner....
Sist endret av Ka2; 11. mars 2016 kl. 11:16.